söndag, måndag, TISDAG!!

3 dagar kvar sen sover jag i min nya lägenhet! Nästan hela lägenheten ska renoveras och jag hoppas att det kommer att gå fort. Sen, inflyttningsfest eller inte.. Jag får se. Vill ju att Lowe sover hemma hos mig och om jag ska ha fest så kan det bli lite svårt. Det blir nog ingen fest, bara lite grilla och kanske lite kubb spel.

Just de, jag va ju på sjukhuset i fredags pga smärtan och jag har tydligen en svår inflammation, läkaren visste inte exakt vart den satt men det syntes att det var en inflammation iaf. Sen är jag tydligen ruckbar?! Trodde inte att man kunde vara de om man inte va gravid. (nej jag är inte gravid) Så det blir att äta medicin IGEN. Roligt! Jag kanske blir pillernisse resten av livet. Får hoppas att medicinen hjälper denna gång då så jag slipper ligga i en gynstol igen.

Va och bowlade idag med Tesa, Johanna och Lowe, gissa vem som vann? hihi jag.

Kommentera här: