01.31 Fredag?

Jag är fortfarande vaken, är skittrött men vill inte lägga mig än. Funderar lite smått.. Jag har kommit fram till att jag vill gifta mig nångång i mitt liv. Jag har alltid sagt att jag inte vill stå i kyrka men vafan, jag lever ju bara en gång och jag vill uppleva det där häftiga och nervösa tillfället. Sa det till Jenny förut att jag måste vara i centrum där alla tittar på mig nångång så då väljer jag ett (förhoppningsvis) fint tillfälle.

På så kort tid så har jag genom att lyssna lärt mig en del saker, massor om mig själv. Helt otroligt att jag inte har sett de själv. Mycket saker är även att jag har lärt mig saker som jag själv upplevde jobbigt, inte är så jobbigt egentligen. Jag vet även att jag snart kommer gå så pass långt att det kommer att bli en stor förändrig ( en bra sådan )

Kommentera här: