Lösenord..

Jag kommer att sätta lösenord på min blogg, så ni som fortfarande vill läsa så får ni säga till om lösen :)
1 Madelene:

skriven

Jag vill gärna läsa den!

2 Anna:

skriven

Jag vill gärna fortsätta läsa !

3 Eva-Maria :

skriven

Jag vill gärna fortsätta läsa

4 Emma:

skriven

Började läsa idag och vill gärna fortsätta! Gråter när ja läser din blogg :( lider me dig. ❤️

5 Teresia:

skriven

Jag vill gärna följa dej och dina barn ❤️

6 Helena :

skriven

Hej. Följer dig gärna och vill ha lösenordet om jag får. Kram

Svar: Bloggen är inte låst =)
Lisa Andersson

7 Jane Larsson:

skriven

Jag vill gärna fortsätta att följa dig & dina underbara barn. 😊❤️❤️❤️

Svar: Bloggen är inte låst =)
Lisa Andersson

8 Sofie:

skriven

Om den blir låst vill jag gärna fortsätta läsa den och följa eran resa <3

Svar: Självklart :)
Lisa Andersson

Kommentera här: