Räknar

Jag kan äntligen räkna ner! Behöver heller inte säga ett datum när vi kommer hem för de är på räkning redan! Denna månad är vi hemma 👏 åh gudars vad jag längtar! Jag gråter nästan av lycka varje gång jag tänker på att vi ska få åka hem. 
Jag kommer böla som sjutton när vi åker från sjukuset. Personalen som jobbar är så sjukt bra! De borde finnas sån  personal överallt! 
Jag ska bjuda på tårta och göra ett fint kollage till de, som minne. Känns som att vi har kommit varandra så nära. 

De gör ont i mig när jag fick höra att min mamma höll på att bli överföllen inatt! ❤️😡 fy fan för vissa personer! Skaffa er en sysselsättning som inte skadar andra!

1 Therese Carlsson:

skriven

Tyvärr så finns det sånna människor överallt men dom har inget liv och har defenetivt inget annat att göra än att försöka ska andra människor...
Vad kul att du får hem dina små söta snart =)...
Bor du med dom på sjukhuset ?

Svar: Ja de gör ju tyvärr de...!! Nä eftersom barnen har personal dygnet runt så finns de ingen ro för att jag ska kunna sova där...
Lisa Andersson

2 Madde:

skriven

Säg till om du behöver hjälp med något inför deras hemkomst. Jag är så spänd (på ett glatt sätt alltså). :)))

Svar: Tack Madde =) Du får gärna komma på kaffe =)
Lisa Andersson

Kommentera här: