Rädd

Ja ni kan lätt såra min familj, utnyttja oss och göra så vi får skuldkänslor. Tänk sen, när ni väl har gjort de ett antal många gånger så har ni bara gjort oss starkare att bara kunna vända ryggen och gå sen. Tänk på de nästa gång du utnyttjar oss igen. 

Vi har äntligen fått hem ståskalen och fotortoserna 👏 nu ska de snart börja tränas så Tyr och Lex kan stå upp och förhoppningsvis snart få bra stöd i fötter och ben. Jag längtar!

Ska en förälder behöva känna oro varje dag om att ens egna barn kan dö? 
Jag känner en rädsla hela tiden i kroppen, en tanke att ett trachstop kan förändra hela livet. 
Fyfan. Jag är inte kaxig längre. Jag mår inte bra, paniken som kommer när man ser sitt egna barn kämpa för att få luft.

Jag har räddat livet på mitt barn!! Två gånger har jag fått göra allt jag kunnat för att mitt barn ska få luft. 
(Tackar även alla assistenter som också kämpar för mina barn)

Att inte våga lämna hemmet för att kanske få ett samtal om att jag måste hem för att barnet är blå i hela ansiktet. 
Fuck! 

1 Marita:

skriven

Du är så stark!! Är så himla imponerad av dej! Lyckönskningar till dej och dina små💞

2 Marita:

skriven

Du är så stark!! Är så himla imponerad av dej! Lyckönskningar till dej och dina små💞

Kommentera här: