Kärlek

Att inte känna något för sina barn, de kommer jag aldrig att förstå. Jag mår dåligt av att bara gå och handla utan dem. 
Du är ifrån dem hela tiden och du bryr dig inte. 
Du har träffat dina barn 6 ggr sen de föddes, du va inte ens med på deras nöddop. 26/12-13 var sista gången du såg dem. 
När Tyr skulle operera hjärtat så brydde du dig inte. 

Jag visste att jag skulle få ta hand om barnen själv men känslor har man väl för sina barn? 

1 Sussa:

skriven

Så himla tragiskt hur någon kan välja bort sitt eget kött och blod... Du är en super mamma ❤️

2 Sussa:

skriven

Så himla tragiskt hur någon kan välja bort sitt eget kött och blod... Du är en super mamma ❤️

3 Sussa:

skriven

Så himla tragiskt hur någon kan välja bort sitt eget kött och blod... Du är en super mamma ❤️

4 Anonym:

skriven

Du har inte direkt behandlar honom väl heller, du har ingen aning om hur han mår och det verkar inte som du bryr dig om det. Du ska inte snacka skit, isf kan du berätta hela sanningen om allt inte bara glorifiera dig själv

Svar: Om du inte kan stå för vem du är så har du ingen direkt talan. Jag står för vad jag har gjort, inget jag ljuger om. Har heller inte nämnt något om hur han mår.
Lisa Andersson

5 Anna:

skriven

Som vuxen måste man väll kunna se förbi hur man känner för den andra föräldern. Barnen finns och dom behöver hjälp vare sig man är frisk eller "sjuk" .
Förstår verkligen inte hur man kan skita i sina barn dom borde vara det viktigaste man har . O då borde man se förbi hur man " mår" själv eller hur man kännerot den andra vuxna. aldrig barnens fel , men tur dom här sötnosarna har en supermamma i alla fall👍❤️

Kommentera här: