ett val

När Tyr och Lex nu har gjort hörsel testen så är jag lite förvånad över hur läkarna väljer att berätta de såkallade valen en förälder har.

Mina barn behöver antingen CI (cocklea inplantat ) eller hörapparat. Hon som gjorde testen sa inget om vad jag som mamma har för val. Fick veta häromdagen att jag får välja om mina barn ska få CI eller inte, så mitt val blir att INTE operera in de förrän Tyr och Lex kan välja själva om de vill ha de eller inte. De är deras egna beslut i framtiden. 

Det är krångel hela tiden med operationer hit och dit, nu vet jag knappt vilka operationer De ska göra eller när de kommer att bli längre. 

De känna helt underbart att känna bebis sparka i magen hela tiden. Jag är redan kär, vill veta vem du är där inne. Hur du ser ut och din personlighet.  

My kids ❤
1 Madeleine :

skriven

Hej! En nyfiken bloggläsare som undrar hur det går för dina små barn och bebisen i magen 😊

2 Anonym:

skriven

Hej hittade din blogg genom fb, du hade uttryck ditt missnöje om humana i en diskution och kollade å din sida och hamnade här.
ville bara säga att du har väldigt vackra barn!
Kämpa på och önskar er all lycka!
Mvh Katta

3 Anonym:

skriven

Hej!
Hamnade här då jag såg dig berätta om ditt missnöje med humana på fb.
Vill bara säga att du har väldigt vackra barn och önskar er all lycka!
Mvh Katta

Kommentera här: