vardag

Att behöva gå med rädsla och sjuka tankar varje dag om att mina barn kanske inte överlever, ingen ska behöva tänka så. Så fort jag lämnar hemmet så kommer tankarna, kommer någon få trachstop? Kommer kanylen åka? 
Klart jag litar på att personalen klarar av dessa situationer Men slemmet eller trachhålet kanske inte hjälper personalen.
Usch vilka hemska tankar! Fy fan.

Ja nu är de officiellt att jag är gravid igen och de känns underbart. Är beräknad att föda den 19/9 men sen vet man ju aldrig. Har fått gå på extra kontroller med koll på bebis hjärta och tillväxten. Känns bra att bli tagen på allvar!  

Lowe växer så han knakar, är typ 112 cm  haha han va nyss 104 cm lång. Nu börjar han bli förkyld också. :(
Tyr och Lex går upp i vikt för fort, så nu kanske vi ska ändra på deras mat också (igen) 
Längden ska vi inte tala om, de fick ståskal för kanske 2 veckor sen som vi inte fick använda innan sjukgymnasten varit här och visat,  när hon väl kom så hade Tyr och Lex växt ur dem. Helt sjukt. 

På måndag ska vi vara på sjukhuset hela dagen, kolla Tyr och Lex hörsel kl 8, göra ultraljud på hjärtat, eventuellt byta trachkanyl sen göra ekg på Tyr eftersom hans puls har levt helt självt och galet!  

Förövrigt så mår jag jättebra och längtan är stor efter bebis i magen. 

1 Anonym:

skriven

Jag är så himla impad över hur mycket småkillarna börjat växa nu 😍 /madde

2 Carina:

skriven

Hoppas ni mår bra allihop! Tänker ofta på er! Kram kram

3 Anonym:

skriven

Hej! Jag har precis börjat följa din blogg. Jag gillar den och kan bara konstatera att ni är riktiga kämpar hela familjen! Lena

Kommentera här: