passage?

Ännu ett besök på öra-näsa-hals, bara två veckor efter kanylbytet. Visste inte varför vi skulle dit så de blev en överraskning. 

Ja en överraskning blev de allt, läkaren kollade med fiberkamera i näsan på L. 
De slutade med inte med så bra nyheter. Men jag och läkaren hoppas att vi såg fel.

Han trodde inte att de finns någon luftväg från näsa och mun ner till lungorna. Alltså bara via trachen.

Känslan? Ja den är skum Men jag har aldrig tänkt utanför den ramen att de ska vara utan trach, jag har alltid tänkt tvärtom. De dåliga före de bra för då blir de positiva bättre. 

Vecka 46 Blir vi inskrivna för mer koll, då ska barnen sövas och förhoppningsvis göra nya hörsel tester för att få riktiga värden.

OM de nu inte skulle finnas passage så är mina tankar självklart både upp och ner. Men då är de bara att köra på teckenspråket. Ett problem löses genom att köra på andra saker :)

Lowe är hos sin pappa och kommer hem på fredag och veckan efter så fyller han 5 år. 5år! Min lilla plutt är inte så liten längre. ❤

Sen har jag ju fått ett till underbart barn, en liten tjej. Tuss är hennes namn ❤ hon blir 3 veckor idag. 

Kommentera här: