greys anatomi

När jag kollar på serien greys anatomi så kan jag de mesta i läkarnas synvinkel.  De nämner peang ganska ofta och de använder vi dagligen. De använder instrument som läkarna här snart kommer att använda på mina barn...
De är då jag inser att jag börjar bli rädd. Jag är livrädd för nästa operation. (Hjärtat)  Jag vet inte om jag vill längre,  om jag vågar. 
Tänk om något händer, jag skulle aldrig förlåta mig själv då. 
Sen då, då kommer nästa projekt... (trachen)
Om de tar bort den och de fungerar, ja de skulle ju vara perfekt. Men tänk om han slutar andas... Får han tillbaka sin trach då? Frågorna är många men svåra att svara på. 

Jag ska försöka ta tummen ur och gå iväg så jag kan validera och sen gå en teckenspråkskurs, så vi alla kan prata med varandra. Jag håller på att teckna till Lowe och Tuss också så de ska kunna prata med Tyr och Lex sen. 

Tack och bock! 

♡♡♡♡

Kommentera här: