Kommun/försäkringskassan

Just nu är väntan inte så rolig längre, jag hoppas verkligen inte att vi hamnar på kommunen för då kommer de bli åt helvete med assistansen.  
Får vi kommunen så kommer mina barn inte att överleva... är det som dem är ute efter, att ta kål på de som redan ligger?  
De verkar inte bry sig om dem som behöver hjälp, de finns bara pengar i huvuden på folk! Hade jag inte behövt betala hyra och diverse räkningar så hade jag lätt jobbat gratis för mina egna barn... 
1 Anonym:

skriven

Hej varför är du orolig att du kommer hamna i kommunen dom har jätte bra assistenter o folk som e utbildad mer än nån annan assistans bolag du borde vara glad över att hamna i kommunen !!! Jag jobbar själv i kommunen o är assistent så jag vet vad jag snackar om.. no hard feelings

Svar: Hej, för att jag har bra personal och jag jobbar själv som assistent. Jag vill inte ha mondre lön än alla andra bara för att jag är förälder. Mina barn har utbildad personal som ingen annan är utbildade för. Finns INGEN som har den utbildning som vi har.Svara gärna med namn om du vill ha mer svar
Lisa Andersson, Allarud

Kommentera här: