Han friade ♡

Ja, vi är numera förlovade ♡ känns sjukt bra!  Älskar dig Jonny och jag vet att att du är min rätta! 
 
 
 
Om de nu är svartsjuka som gör att människor inte kan acceptera vad jag och Jonny gör i våra liv så snälla sluta!  Vi gör exakt vad vi vill och jag lovar, ingen kommer komma till skada. Gå vidare med erat liv och låt oss vara om de inte handlar om barnen. Att ringa någon kl 4 och 5 på morgonen för att säga saker som man kan ta dagen efter.. de är inte normalt. 
 
 
 Alltså, ni som säger så mycket om mig till folk.. snölla sluta.  Kan ni inte skaffa er en annan hobby än att sitta och säga att jag kommer bedra Jonny, att jag kommer lura honom till att skaffa barn och att jag utnyttjar honom. Jag tror faktiskt att han har en egen vilja och skulle vi vilja ha barn någon gång så är de upp till oss. Vill vi gifta oss så gör vi det. Finns inte en människa som kan hindra oss. Så snälla, lägg stäng igen era käftar och öppna dem nästa gång ni har något snällt att säga!
1 Charlotte Holmé:

skriven

Grattis

2 EVELINA:

skriven

Vad roligt, stort grattis!!

Hoppas ni också får vara ifred från negativa kommentarer och annat som tar energi i fortsättningen :/

3 michelle :

skriven

Grattis! :-)

Ska kika vidare på din blogg, då jag själv lever med ett handikapp. Inspirerande att hitta fler såna bloggar tycker jag.

4 Oliwer:

skriven

Det är roligt att ni har förlovat er jag är glad för eran skull/ mvh ditt bonusbarn oliwer

5 Anonym:

skriven

Du är jätte snälla Lisa mvh Felicia

6 Jag är vän till en jag tror du skriver om. Kan lova att det inte är svartsjuka och det är det sista den människan skulle känna efter psykisk misshandel.:

skriven

Jag är vän till en jag tror du skriver om. Kan lova att det inte är svartsjuka och det är det sista den människan skulle känna efter psykisk misshandel.

Svar: Eftersom du är anonym så kan inte du stå för vem du är och om de nu va så illa, varför gjorde hon då ingen anmälan?
Lisa Andersson, Allarud

Kommentera här: