Får man klaga utan att det låter illa?

Hej alla fina, hoppas ni har haft en bra natt. 
 
Kian har börjat krångla jättemycket på nätterna. Han vaknar och skriker högt. Inte ledsen eller något sånt utan han vill ha uppmärksamhet... Mitt i natten. Jag är så trött på mornarna när nästa barn vaknar, runt 7. 
 
Sen har vi 5 årstrots, vill vara vaken hela nätterna eller ja, tills hon somnar. Hon vill gärna bestämma allt. Ena dagen äter hon inte köttfärs för att hon inte tycker om det och andra dagen äter hon bara köttfärs om det är till tacos. Hon beter sig verkligen som en 14 åring. En 5 åring i en 14 årings huvud.
Hoppas inte att det blir värre. 
 
Zelda sover jättebra på nätterna mellan amingen, hon är dock en HNB, jag bär gärna på henne jämt men då kan jag inte göra alla sysslor som måste göras. Får man låta henne skrika lite då och då eller förstör jag hennes psyke då?
 
Lijon sitter i kö för en talpedagog, vi försöker hela tiden få honom att säga vad han vill ist för att peka, eller att han ska teckna men han vägrar. Tur att både vi och hans pedagoger förstår honom. Ibland förstår vi inte alls men då brukar han visa oss. 
 
Tyr & Lex går i skolan varje dag, de dansar, sparkar boll, går promenader etc. Jag trodde verkligen inte att skolan skulle ge något för dem men jag är glatt överraskad. Jag är så himla stolt över dem och hur bra de utvecklas. Lex har tappat två tänder och bara det känns skumt. De kommer alltid att vara mina små bebisar.
 
Lowe går snart i 5an, han sköter skolan bra och trivs bra i sin klass. Han vill helst bara sitta med mobilen och spela roblox och sånt som jag inte förstår mig på och bygga med lego.
 
Det var inte bara dåligt, mycket bra har också hänt och det är bra att lyfta upp det också.
Jag älskar mina barn så högt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, oavsett om det går upp och ner. Det gör det i alla familjer.
 
Jonny, du är mitt allt och jag älskar dig !! Jag är så jävla glad att vi träffades på festen och att vi återfick kontakten. Ångrar inte en sekund som jag har fått delat med dig. Du & jag !!
 
 010717 💖
 
Dansen med låten The story med Sarah Ramirez
 
 
Puss och Kram
 
 

Kommentera här: